FAQ

  1. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu bankowego?
  2. Nie mogę dodać skonfigurowanego produktu do koszyka. Jak mogę złożyć zamówienie?
  3. Czy zamówienie nowej biżuterii można połączyć z usługą wymiany sznurka w posiadanej już bransoletce?
  4. Czy można opłacić zamówienie internetowe przy odbiorze?
  5. Czy w gotowym zestawie można zmienić element lub kolor bransoletki?
  6. Tworząc lub modyfikując bransoletkę w konfiguratorze, nie mogę wprowadzić wybranego grawerunku. Dlaczego?
  7. Czy można łączyć elementy innych firm z elementami Lilou w Państwa Butikach?
  8. Jaką długość ma sznurek na rękę w standardowym rozmiarze damskim i męskim?
  9. Czy istnieje możliwość zakupu samego sznurka lub wstążki z pojedynczą lub podwójną kokardą, bez zawieszki?
  10. Jak dbać o biżuterię Lilou?
  11. Czego dotyczą przedziały liczbowe, które pojawiają się przy wyborze rozmiaru dziecięcego?
  12. Jak regulować sznurek?
  13. Czy bransoletki z zapięciem są dodatkowo regulowane?
  14. Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia?
  15. Jak wykonywany jest grawerunek?
  16. Czy można odebrać zamówienie w Butiku?
  17. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury za dokonany zakup?
  18. Czy usługa grawerowania jest dodatkowo płatna?
  19. Czy istnieją napisy których wygrawerować nie można?
  20. Czy można grawerować napisy w innych językach (np. po Japońsku)?
  21. Czy można zmienić napis do wygrawerowania jeśli złożone zostało już zamówienie?
  22. Co zrobić jeśli pragnę zmienić sznurek lub element, a złożone zostało już zamówienie?
  23. Czy można wymienić sznurek w bransoletce i jakie są koszty?
  24. Czy można dodać grawerunek po zakupieniu zawieszki? Jeśli tak to jaki jest koszt?
  25. Czy istnieje możliwość dokupienia zapięcia, lub zawieszki do istniejącej bransoletki?
  26. Czy zamówienie może zostać wysłane poza granice Polski?