INFOLINIA Tel.:22 895 07 69 pn.-pt. w godz. 10-18

Pytania i odpowiedzi

Czy można łączyć elementy innych firm z elementami
Lilou w Państwa salonach?

Niestety nie oferujemy takiej usługi. Montujemy tylko i wyłącznie zawieszki Lilou na sznurkach dostępnych w naszej ofercie.

Jak dbać o biżuterię Lilou?

Z uwagi na materiały z jakich wykonane s ą produkty Lilou niezbedne jest zachowanie szczególnej dbałości o biżuterię. Aby uniknąć narażenia biżuterii na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne nie należy poddawać jej:
• kontaktom z detergentami
• działaniu silnych kosmetyków takich, jak pefumy
• kontaktu z wodą
Zalecamy przechowywanie biżuterii w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich bawełnianych woreczkach i wyściełanych pudełkach. Zabrudzone elementy zarówno srebrne jak i złote można czyścić w przeznaczonych do tego płynach i po wypłukaniu przetrzeć miękką tkaniną.

Jak regulować sznurek?

Sznurek regulowany jest za pomocą dwóch przesuwającyh się supełków. Dzięki nim mozna rozszerzyć i zwężyć bransoletkę lub naszyjnik tak, aby dopasować jej długość do naszych potrzeb.

Czy bransoletki z zapięciem są dodatkowo regulowane?

Bransoletki z zapięciem posiadają również regulację za pomocą przesuwanych supełków.

Pragnę złożyć zamówienie, od czego zacząć?

Zamówienia można złożyć w salonach Lilou w Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Katowicach, lub poprzez sklep internetowy www.lilou.pl, gdzie możecie Państwo storzyć swoją bransoletkę, bądź wybrać jedną z naszych gotowych propozycji.

Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia?

Maksymalny czas realizacji zamówienia to 10 dni roboczych. Jednak zespół Lilou dokłada wszelkich starań, aby czas oczekiwania był możliwie jak najkrótszy.

Jak wykonywany jest grawer?

Elementy grawerowane są ręcznie, na specjalne zamówienie.

Czy można odebrać zamówienie w salonie?

Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu internetowego można odebrać w Salonie w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie.Taką opcję zaznaczyć można w końcowej fazie składania zamówienia.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury za dokonany zakup?

Istnieje możliwość otrzymania faktury, opcja ta pojawia się po dokonaniu zamówienia.

Czy usługa grawerowania jest dodatkowo płatna?

Grawerowanie jest zawsze wliczone w cenę sprzedaży elementu, wyjątkiem jest usługa grawer specjalny.


Grawer Specjalny; 40,00 zł

Główną cechą biżuterii Lilou jest personalizacja. Aby nadać jej inny wymiar i spełnić najwyższe oczekiwania swoich klientów Lilou wprowadza usługę Grawer Specjalny, polegającą na odwzorowaniu zdjęcia na wybranym elemencie. Dzięki temu, osobista
biżuteria zamienia się w talizman przedstawiający wizerunek bliskiej osoby lub ukochanego zwierzątka, który możesz mieć zawsze przy sobie. To wspaniały nośnik pozytywnych emocji!

Aby skorzystać z usługi Grawer Specjalny należy zakupic element a następnie wysłać preferowane zdjęcie na adres bizu@lilou.pl.

Uwaga!
* przedmiot przedstawiony na zdjęciu powinna znajdować się w centralnym punkcie obszaru zdjęcia
* rozdzielczość zdjęcia 300 dpi
* plik w formacie jpg

Elementy Lilou na których można wykonać Grawer Specjalny:
* medalik Lilou
* serce Lilou
* medalik 2,7cm
* serce 2,7cm
* kwiatek 6pł. Lotos 2,7cm
* kwiatek 6pł. Stokrotka 2,7cm
* kwiatek 5pł 2,7cm

Czy istnieją napisy których wygrawerować nie można?

Zastrzegamy sobie prawo odmowy graweru zawierającego słowa nieprzyzwoite lub obraźliwe, nazwy firm, bądź hasła reklamowe.

Czy można grawerować napisy w innych językach (np. po Japońsku)?

Oczywiście, napisy mogą zostać wygrawerowane w innym języku, jednak limit znaków może ulec zmianie.

Co zrobić, jeśli pragnę zmienić napis do wygrawerowania, a złożone zostało już zamówienie?

Dokonanie zmian w zamówieniu, które trafiło do realizacji nie jest możliwe. W celu dokonania zmian prosimy o natychmiastowy kontakt pod numerem 508 353 034 lub na bizu@lilou.pl

Co zrobić jeśli pragnę zmienić sznurek lub element, a złożone zostało już zamówienie?

Dokonanie zmian w zamówieniu, które trafiło do realizacji nie jest możliwe. W celu dokonania zmian prosimy o natychmiastowy kontakt pod numerem 508 353 034 lub na bizu@lilou.pl

Czy można wymienić sznurek?

Wymiany sznurka dokonać możecie Państwo w każdym z naszych salonów, lub za pośrednictwem naszego sklepu internetowego www.lilou.pl. W tym celu należy przesłać bransoletkę z krótką notką na jaki sznurek wymienić na nasz adres - ul. Filtrowa 28 02-032 Warszawa. Sznurek zostanie wymieniony i odesłany w ciągu tygodnia na wskazany adres.

Jaki jest koszt wymiany sznurka?

Koszt wymiany jednego sznurka to 15zł, natomiast koszt kuriera to 20 zł. Odliczoną kwotę należy przelać na

Lilou Sp. z o.o.
ul. Filtrowa 28
02-032 Warszawa
konto: Millenium Bank 58 1160 2202 0000 0001 4830 0635

oraz przesłać potwierdzenie przelewu na adres bizu@lilou.pl

Czy można coś dograwerować po zakupieniu zawieszki? Jeśli tak to jaki jest koszt?

Usługę grawerowania wykonać można w każdym salonie Lilou, bądź poprzez sklep internetowy (należy doliczyć koszt kuriera - 20zł, dane do wysyłki, oraz numer konta dostępne są w zakładce regulamin). Usługa jest nieodpłatna i można ją wykonać w dogodnej dla Państwa chwili.

Czy istnieje możliwość dokupienia zapięcia, lub zawieszki do istniejącej bransoletki?

W celu dodania elementu do istniejącej bransoletki prosimy o przesłanie jej na adres: Lilou sp. z o.o. ul. Filtrowa 28 02-032 Warszawa, bransoletka z zamontowanym elementem zostanie odesłana na wskazany adres tego samego dnia. Koszt kuriera to 20 zł (konto: Millenium Bank 58 1160 2202 0000 0001 4830 0635)

Czy zamówienie może zostać wysłane poza granice Polski?

Zamówienie może zostać wysłane poza granice Polski, przy pomocy przesyłki kurierskiej (koszt 20 zł na terenie Europy lub 99 zł poza teren Europy)