INFOLINIA Tel.:22 895 07 69 pn.-pt. w godz. 10-18

Pytania i odpowiedzi

Pragnę złożyć zamówienie, od czego zacząć?

Zamówienia można złożyć w salonach Lilou w :
- Gdańsku,
- Warszawie (ul. Mokotowska 63 i ul. Francuska 27)
- Wrocławiu
- Poznaniu
- Krakowie
- Katowicach
- Toruniu
- Łodzi
- Lublinie
- Szczecinie
- Bydgoszczy

lub poprzez sklep internetowy www.lilou.pl, gdzie możecie Państwo stworzyć swoją bransoletkę, bądź wybrać jedną z naszych gotowych propozycji.

Jako formę płatności przypadkowo wybrałem płatność online w systemie DotPay. Chciałbym wykonać zwykły przelew bankowy. Gdzie odnajdę potrzebne dane?

Dane do przelewu podane są na stronie Lilou w zakładce REGULAMIN:

http://www.lilou.pl/pl/regulamin

MBank 79 1140 1010 0000 5492 7600 1001
Lilou Sp. z o.o.
ul. Filtrowa 50
02-032 Warszawa

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Przesłanie drogą mailową potwierdzenia przelewu przyspieszy rozpoczęcie realizacji zamówienia - rozpocznie się ona po otrzymaniu przez nas informacji o dokonaniu wpłaty.

NIE MOGĘ DODAĆ SKONFIGUROWANEJ BRANSOLETKI/ GOTOWEGO ZESTAWU DO KOSZYKA. JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

W tej sytuacji należy wyczyścić historię przeglądanych stron oraz zamknąć i ponownie otworzyć przeglądarkę lub skorzystać z innej przeglądarki.

Jeśli powyższe propozycje nie przyniosą efektu, zamówienie należy złożyć drogą mailową
(bizu@lilou.pl ; w.siwolowski@lilou.pl).


W wiadomości należy opisać szczegóły zamówienia, tj.:
1) w przypadku tworzenia bransoletki w konfiguratorze
-rodzaj zawieszki
-rodzaj bransoletki
-rozmiar bransoletki
-kolor bransoletki
-grawerunek,

2)w przypadku wyboru gotowego zestawu
-wskazanie numeru zestawu
-opis jego ewentualnych modyfikacji


-sposób dostawy
*odbiór osobisty w salonie we wskazanym mieście
*przesyłka kurierska (dostawa w ciągu 24h od momentu zakończenia realizacji zamówienia ) 20zł
*przesyłka pocztowa (nadawana we wtorki i piątki; dostawa do 14 dni roboczych) 10zł

-pełne dane teleadresowe.

W odpowiedzi przesłana zostanie wycena stworzonej biżuterii oraz dane do wykonania przelewu bankowego.

W JAKI SPOSÓB ZAMÓWIĆ BIŻUTERIĘ, KTÓREJ NIE MOŻNA STWORZYĆ W KONFIGURATORZE?

Należy wybrać jeden z gotowych zestawów, który jest zbliżony do niestandardowej bransoletki/naszyjnika.

Następnie zestaw należy dodać go koszyka i polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA, które pojawi się w końcowym etapie jego składania, opisać wybrane zmiany, takie jak:
- zmiana elementu
- zmiana koloru bransoletki

Na skutek wprowadzenia zmiany elementu cena całkowita zestawu może zwiększyć się lub zmniejszyć.

Przed dokonaniem wpłaty proponujemy skontaktować się ze sklepem internetowym (bizu@lilou.pl ; w.siwolowski@gmail.com; tel. 22 895 07 69 ; 502 680 177) , by poinformować o złożeniu zamówienia i jego modyfikacjach. Zmiany zostaną wprowadzone i podana zostanie właściwa kwota do wpłaty.

CZY ZAMÓWIENIE NOWEJ BIŻUTERII MOŻNA POŁĄCZYĆ Z USŁUGĄ WYMIANY SZNURKA W POSIADANEJ JUŻ BRANSOLETCE?

Podczas składania nowego zamówienia, w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA, należy podać informację o dosłaniu bransoletki w celu wymiany sznurka wraz z prośbą o wysłanie nowego zamówienia i bransoletki z wymiany w formie jednej przesyłki.
Podobną informację (prośba o wysyłkę razem z zamówieniem o numerze ''…...'') należy również zawrzeć w adnotacji dołączonej do bransoletki przeznaczonej do wymiany sznurka przesłanej na adres sklepu internetowego.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ, BY OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE INTERNETOWE PRZY ODBIORZE?

Konieczna jest wcześniejsza opłata zamówienia przelewem bankowym lub w systemie DotPay.
Gdy informacja o wpłacie do nas dotrze, zamówienie zostanie zrealizowane.

CZY W GOTOWYM ZESTAWIE MOŻNA ZMIENIĆ ELEMENT LUB KOLOR BRANSOLETKI?

Wszelkie modyfikacje, które mają zostać wprowadzone do gotowego zestawu, należy opisać w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA, które pojawi się w końcowym etapie jego składania.

Opisane zmiany (zmiana elementu, zmiana koloru bransoletki) zostaną uwzględnione podczas realizacji zamówienia.

Na skutek wprowadzenia zmiany elementu cena całkowita zestawu może zwiększyć się lub zmniejszyć.

Przed dokonaniem wpłaty proponujemy skontaktować się ze sklepem internetowym:

bizu@lilou.pl
w.siwolowski@gmail.com
tel. 22 895 07 69
tel. 502 680 177

by poinformować o złożeniu zamówienia i jego modyfikacjach. Zmiany zostaną wprowadzone i podana zostanie właściwa kwota do wpłaty.

TWORZĄC BRANSOLETKĘ W KONFIGURATORZE, NIE MOGĘ WPROWADZIĆ WYBRANEGO PRZEZE MNIE GRAWERUNKU. DLACZEGO?

Na każdym z elementów można wygrawerować określoną ilość znaków. Jeśli grawer w przypadku konkretnej zawieszki jest zbyt długi, pojawi się blokada podczas jego wprowadzania.
Długość graweru, który może zostać umieszczony na konkretnym elemencie, wyświetla się konfiguratorze po najechaniu kursorem na ten element:

PRZYKŁAD:

serce 2cm srebrne (Grawer 15/15) – na każdej ze stron elementu można wygrawerować po 15 znaków
Limit znaków może zostać przekroczony o 2 lub 3.

Treść graweru należy podać w polu do tego przeznaczonym:

AWERS – strona przednia elementu
REWERS z logo Lilou – strona tylna elementu

lub w polu UWAGI DO GRAWERU, które pojawi się w końcowym etapie składania zamówienia.

Czy można łączyć elementy innych firm z elementami
Lilou w Państwa salonach?

Niestety nie oferujemy takiej usługi. Montujemy tylko i wyłącznie zawieszki Lilou na sznurkach dostępnych w naszej ofercie.

PRODUKT, KTÓRY CHCIAŁEM ZAKUPIĆ KILKA DNI TEMU, NIE JEST JUŻ DOSTĘPNY NA STRONIE INTERNETOWEJ. KIEDY TEN MODEL (TOREBKI/KRYSZTAŁÓW/PEREŁ) BĘDZIE PONOWNIE DOSTĘPNY?

Oferta przedstawiona na stronie jest na bieżąco uaktualniana. Gdy produkt ponownie pojawi się w ofercie, będzie on również dostępny na stronie sklepu internetowego.

JAKĄ DŁUGOŚĆ MA SZNUREK NA RĘKĘ W STANDARDOWYM ROZMIARZE DAMSKIM I MĘSKIM?

Sznurek damski ma długość 16-17cm, sznurek męski - 21cm.
Istnieje możliwość regulacji bransoletek do rozmiaru większego lub mniejszego.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU SAMEGO SZNURKA, SAMEJ WSTĄŻKI Z POJEDYNCZĄ/PODWÓJNĄ KOKARDĄ, BEZ ZAWIESZKI?

Zamówienie na takie produkty należy złożyć drogą mailową, podając w wiadomości:

-typ bransoletki
-kolor
-rozmiar
-adres do wysyłki
-numer kontaktowy

-preferowany sposób dostawy:

*odbiór osobisty w salonie we wskazanym mieście
*przesyłka kurierska (dostawa w ciągu 24h od momentu zakończenia realizacji zamówienia ) 20zł
*przesyłka pocztowa (nadawana we wtorki i piątki; dostawa do 14 dni roboczych) 10zł

W odpowiedzi przesłana zostanie wycena takiego zamówienia oraz dane do płatności.

Kontakt ze sklepem internetowym:
bizu@lilou.pl
w.siwolowski@lilou.pl

Jak dbać o biżuterię Lilou?

Z uwagi na materiały z jakich wykonane s ą produkty Lilou niezbedne jest zachowanie szczególnej dbałości o biżuterię. Aby uniknąć narażenia biżuterii na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne nie należy poddawać jej:
• kontaktom z detergentami
• działaniu silnych kosmetyków takich, jak pefumy
• kontaktu z wodą
Zalecamy przechowywanie biżuterii w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich bawełnianych woreczkach i wyściełanych pudełkach. Zabrudzone elementy zarówno srebrne jak i złote można czyścić w przeznaczonych do tego płynach i po wypłukaniu przetrzeć miękką tkaniną.

CZEGO KONKRETNIE DOTYCZĄ PRZEDZIAŁY LICZBOWE, KTÓRE POJAWIAJĄ SIĘ PRZY WYBORZE ROZMIARU DZIECIĘCEGO W KONFIGURATORZE BRANSOLETEK?

Przedziały liczbowe dotyczą wieku.
Przykładowo: bransoletka w rozmiarze dziecięcym 12-15 jest przeznaczona dla dziecka w wieku 12-15 lat.

Jak regulować sznurek?

Sznurek regulowany jest za pomocą dwóch przesuwającyh się supełków. Dzięki nim mozna rozszerzyć i zwężyć bransoletkę lub naszyjnik tak, aby dopasować jej długość do naszych potrzeb.

Czy bransoletki z zapięciem są dodatkowo regulowane?

Bransoletki z zapięciem posiadają również regulację za pomocą przesuwanych supełków.

Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia?

Maksymalny czas realizacji zamówienia to 10 dni roboczych. Jednak zespół Lilou dokłada wszelkich starań, aby czas oczekiwania był możliwie jak najkrótszy.

Jak wykonywany jest grawer?

Elementy grawerowane są ręcznie, na specjalne zamówienie.

Czy można odebrać zamówienie w salonie?

Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu internetowego można odebrać w dowolnym butiku Lilou w Polsce. Taką opcję zaznaczyć można w końcowej fazie składania zamówienia.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury za dokonany zakup?

Istnieje możliwość otrzymania faktury, opcja ta pojawia się po dokonaniu zamówienia.

Czy usługa grawerowania jest dodatkowo płatna?

Grawerowanie jest zawsze wliczone w cenę sprzedaży elementu, wyjątkiem jest usługa grawer specjalny.


Grawer Specjalny; 40,00 zł

Główną cechą biżuterii Lilou jest personalizacja. Aby nadać jej inny wymiar i spełnić najwyższe oczekiwania swoich klientów Lilou wprowadza usługę Grawer Specjalny, polegającą na odwzorowaniu zdjęcia na wybranym elemencie. Dzięki temu, osobista
biżuteria zamienia się w talizman przedstawiający wizerunek bliskiej osoby lub ukochanego zwierzątka, który możesz mieć zawsze przy sobie. To wspaniały nośnik pozytywnych emocji!

Aby skorzystać z usługi Grawer Specjalny należy zakupic element a następnie wysłać preferowane zdjęcie na adres bizu@lilou.pl.

Uwaga!
* przedmiot przedstawiony na zdjęciu powinna znajdować się w centralnym punkcie obszaru zdjęcia
* rozdzielczość zdjęcia 300 dpi
* plik w formacie jpg

Elementy Lilou na których można wykonać Grawer Specjalny:
* medalik Lilou
* serce Lilou
* medalik 2,7cm
* serce 2,7cm
* kwiatek 6pł. Lotos 2,7cm
* kwiatek 6pł. Stokrotka 2,7cm
* kwiatek 5pł 2,7cm

Czy istnieją napisy których wygrawerować nie można?

Zastrzegamy sobie prawo odmowy graweru zawierającego słowa nieprzyzwoite lub obraźliwe, nazwy firm, bądź hasła reklamowe.

Czy można grawerować napisy w innych językach (np. po Japońsku)?

Oczywiście, napisy mogą zostać wygrawerowane w innym języku, jednak limit znaków może ulec zmianie.

Co zrobić, jeśli pragnę zmienić napis do wygrawerowania, a złożone zostało już zamówienie?

Dokonanie zmian w zamówieniu, które trafiło do realizacji nie jest możliwe. W celu dokonania zmian prosimy o natychmiastowy kontakt pod numerem 508 353 034 lub na bizu@lilou.pl

Co zrobić jeśli pragnę zmienić sznurek lub element, a złożone zostało już zamówienie?

Dokonanie zmian w zamówieniu, które trafiło do realizacji nie jest możliwe. W celu dokonania zmian prosimy o natychmiastowy kontakt pod numerem 508 353 034 lub na bizu@lilou.pl

Czy można wymienić sznurek?

Wymiany sznurka dokonać możecie Państwo w każdym z naszych salonów, lub za pośrednictwem naszego sklepu internetowego www.lilou.pl. W tym celu należy przesłać bransoletkę z krótką notką na jaki sznurek wymienić na nasz adres - ul. Filtrowa 28 02-032 Warszawa. Sznurek zostanie wymieniony i odesłany w ciągu tygodnia na wskazany adres.

Jaki jest koszt wymiany sznurka?

Koszt wymiany jednego sznurka to 15zł, natomiast koszt kuriera to 20 zł. Odliczoną kwotę należy przelać na

Lilou Sp. z o.o.
ul. Filtrowa 28
02-032 Warszawa
konto: MBank 79 1140 1010 0000 5492 7600 1001

oraz przesłać potwierdzenie przelewu na adres bizu@lilou.pl

Czy można coś dograwerować po zakupieniu zawieszki? Jeśli tak to jaki jest koszt?

Usługę grawerowania wykonać można w każdym salonie Lilou, bądź poprzez sklep internetowy (należy doliczyć koszt kuriera - 20zł, dane do wysyłki, oraz numer konta dostępne są w zakładce regulamin). Usługa jest nieodpłatna i można ją wykonać w dogodnej dla Państwa chwili.

Czy istnieje możliwość dokupienia zapięcia, lub zawieszki do istniejącej bransoletki?

W celu dodania elementu do istniejącej bransoletki prosimy o przesłanie jej na adres: Lilou sp. z o.o. ul. Filtrowa 28 02-032 Warszawa, bransoletka z zamontowanym elementem zostanie odesłana na wskazany adres tego samego dnia. Koszt kuriera to 20 zł (konto: MBank 79 1140 1010 0000 5492 7600 1001)

Czy zamówienie może zostać wysłane poza granice Polski?

Zamówienie może zostać wysłane poza granice Polski, przy pomocy przesyłki kurierskiej (koszt 20 zł na terenie Europy lub 99 zł poza teren Europy)


Visa Visa Debit Mastercard Securecode PayPal American Express