Akcje charytatywne

Lilou i DKMS

W Polsce co godzinę stawiana jest komuś diagnoza: nowotwór krwi, czyli białaczka. Co drugi pacjent zakwalifikowany do przeszczepienia od dawcy niespokrewnionego tego dawcy nie znajduje. Dawców jest wciąż zbyt mało, a wynika to zarówno z niewiedzy i stereotypów dotyczących dawstwa szpiku, jak również z braku środków na badanie potencjalnych dawców. Rejestracja jednego potencjalnego dawcy wynosi 250 zł. Koszty te Fundacja pokrywa ze środków własnych, które pochodzą z darowizn od osób prywatnych, instytucji i akcji charytatywnych. Liczy się dosłownie każda złotówka, dlatego tak ważne jest wszelkie wsparcie.

Z myślą o drugim człowieku i walce z białaczką, Firma Lilou, słynąca z biżuterii personalizowanej oraz Fundacja DKMS Polska jednoczą siły. Już od 13 maja w salonach Lilou na terenie całego kraju i w sklepie internetowym dostępna będzie wyjątkowa zawieszka w kształcie puzzla, który jest logotypem Fundacji DKMS.

Każdą bransoletkę można skomponować samodzielnie. Zawieszki dostępne będą w wersji pozłacanej lub srebrnej na dowolnie wybranym kolorze sznurka. Przód zawieszki (awers) jest gładki , a z tyłu (rewers) widnieje nazwa fundacji DKMS.Dzięki możliwości wygrawerowania personalnie wybranego tekstu, bransoletka zyska osobisty charakter. Koszt zawieszki wraz ze sznurkiem i grawerowaniem wynosi 80 zł. Wspólny projekt Lilou i Fundacji DKMS jest czymś więcej niż tworzeniem nowej biżuterii. Lilou wykorzystując swoją popularność bardzo czynnie wspiera akcje charytatywne, dlatego też zdecydowało się przekazać częściowy dochód ze sprzedaży bransoletki z puzzlem na rzecz Fundacji.

Lilou i Nurture the World Europe dla PCK Z myślą o dzieciach… bo warto zmieniać świat!

Lilou i Nurture the World Europe dla PCK Z myślą o dzieciach… bo warto zmieniać świat!

Lilou od kilku lat angażuje się w projekty mające na celu pomoc osobom potrzebującym. Założyciele marki chętnie wspierają różne projekty i akcje charytatywne. Tym razem, Magdalena Mousson-Lestang, właścicielka Lilou, zdecydowała się na współpracę z Nurture the World Europe i PCK.
Lilou partnerem akcji "Ubieramy Vodę"

Lilou partnerem akcji "Ubieramy Vodę"

W środę 15 maja 2013 roku w Pałacu Sobańskich odbyła się już druga edycja aukcji pod hasłem „Ubieramy Vodę” organizowanej przez markę Voda Naturalna.

Tym razem eleganckie, szklane butelki zostały udekorowane przez projektantów biżuterii, w tym również Lilou.
Lilou partnerem akcji "Piękna, bo zdrowa"

Lilou partnerem akcji "Piękna, bo zdrowa"

W dniu 30 października 2012 roku ruszyła III odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna, bo zdrowa” na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika, organizowanej przez Kwiat Kobiecości – Ogólnopolską Organizację i magazyn Glamour. W prowadzone działania zaangażowało się aż 7 polskich gwiazd – Anna Dereszowska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Maja Hirsch, Ada Fijał, Kasia Pakosińska, Beata Sadowska. W tym roku Ambasadorki promują regularne przeprowadzanie badań cytologicznych pod hasłem „Zostań Superbohaterką, zrób cytologię!”.
Zaradna Mama i Lilou dla SOS Wioski Dziecięce

Zaradna Mama i Lilou dla SOS Wioski Dziecięce

"Zaradna Mama" i Lilou dla fundacji SOS Wioski Dziecięce na Warsaw Fashion Street 2012! Magdalena Łyczko, dziennikarka Gali i Redaktor Naczelna portalu „Zaradna Mama’’ jest Mamą o wielkim sercu.
Lilou na rzecz Fundacji Rak'n'Roll „Wygraj Życie”

Lilou na rzecz Fundacji Rak'n'Roll „Wygraj Życie”

Chcielibyśmy zainteresować Państwa modelem bransoletki, stworzonym na potrzeby działań Fundacji Rak’n’Roll.

Strona: 1 2